شاهین شهر

BIA 2 POOOOOOL

شاهین شهر

BIA 2 POOOOOOL

هم اس ام اس میده هم پول بدو بدو که پر شد...

تاحالا براتون اس ام اس های تبلیغاتی زیادی از طرف ایرانسل و جاهای دیگه



اومده ، مگه نه ؟



اگه بابت این اس ام اس ها ، چیزی به شما می رسید ، خوشحال نمی شدید ؟؟؟



براتون یه روش جالب کسب درآمد مادام العمر دارم که از اول تابستون کارشو



شروع کرده و همه دارن عضو میشن



همین الان که دارم این مطلب رو مینویسم 234 نفر کاربر آنلاین برای



ثبت نام اومدن ، روش کار اینجوریه که شما میرید اینجا



http://ads.inpersia.com/users/ref/11781



گزینه ثبت نام را کلیک می کنید و عضو میشین و شماره موبایلتون رو وارد می کنید



و علاقه مندیهاتونو علامت میزنید.



مثلا" اگه به اینترنت و این چیزا علاقه دارید ، پیامکهای تبلیغاتی مربوط به همون



موضوع براتون ارسال میشه . لازم نیست پیامکها رو بخونید. پاک کنید... چون



ده تومنتون ثبت شده دیگه لازم نیست برید تو و سایت و اینترنت . هر اس ام اسی



که براتون میاد ، چیزی حدود 10تومن براتون پول اضافه میشه اگه ایرانسل هم



بابت اون اس ام اسای تبلیغاتیش به ما پول میداد ، چی میشد ؟؟؟



اگه با لینکی که دادم عضو شین ، نیم امتیاز برای من منظور میشه و یک امتیاز



برای شما .



اما اگه به صورت عادی عضوبشین ، هیچ امتیازی براتون ثبت نمیشه . پس



عاقلانه ترین کار اینه که با لینک معرف من به آدرس



http://ads.inpersia.com/users/ref/11781


عضو بشین و فعلاً امتیاز مجانی از طرف من بگیرین و منم نیم امتیاز از طرف



شما میگیرم ( البته اگه دوست داشتین با لینک من عضو شین ) بعد دوستاتونو



دعوت کنید و ازونا هم امتیاز بگیرین ، هرچی بیشتر اعضا جمع شن اینجا ، به نفع



همه است. چون تبلیغای زیادی جذب این سیستم میشه و برای ما ارسال میشه و



مسلما" پول بیشتری بههمه میرسه


موفق باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد