شاهین شهر

BIA 2 POOOOOOL

شاهین شهر

BIA 2 POOOOOOL

درآمد زایی با اینترنت روزی 800 هزار تومان بدون هزینه اولیه

با عضویت در این سایت (کلیک روی متن) join for affiliate  که بعد از آن در صفحه ای دیگر از شما آدرس پست الکترونیکی را خواسته که شما با وارد کردن آن لینک عضویت را در ایمیل که در قسمت Spam وارد میشود را کلیک کرده و با درج مشخصات خود عضو میشوید.

 

و کار اصلی به دو صورت میباشد.

1- inbox : روزانه در صندوق شما دو ایمیل وارد میشود که با کلیک کردن بر روی آنها و مشاهده آنها و گذشتن لحظاتی  حساب شما به میزان 400 دلار شارژ شده.

 

2- paid to click : در این قسمت شما میبایست کلیک نمایید.که به طور متوسط روزانه سه لینک برای کلیک کردن وجود دارد.که در ازاء هرکدام 100 دلار حساب شما شارژ میشود.

 

3-Referral center : که همان عضو گیری میباشد.و شما میتوانید لینکی را که در کادر وجود دارد را به سایرین داده که آنها نیز ثبت نام کرده که در ازاء هر ثبت نام 250 دلار به حساب شما واریز میشود.

 

4- نقد کردن حساب: که از طریق حسابهای الکترونیکی اینکار قابل انجام میباشد.در صورتی که اعتبار شما به 50000 دلار برسد.

                                                                                          

 http://link2communion.com/pages/index.php?refid=eniacan  لینک سایت


سئوال و جوابهایی در مورد سایتهای پرداخت به ازای کلیک PTC و همچنین هر نوع درآمد اینترنتی!

چرا سایتهای پرداخت به ازای کلیک PTC به کاربران خود، پول پرداخت می کنند؟؟؟

چرا سایتهای پرداخت به ازای کلیک PTC ، درآمد زا هستند؟؟؟

فلسفه کار این سایتها چیست؟

چرا این سایتها برشکست نمی شوند و دهها چرای دیگر؟؟؟؟

کل درآمد سایتهای پرداخت به ازای کلیک PTC  از راه تبلیغات بدست می آید.

بدین صورت که شرکتها یا افرادی که دارای وبلاگ یا وب سایت هستند، پولی را به سایتهای پرداخت به ازای کلیک می پردازند و این سایتها به ازای این پول تضمین می کنند که  تعداد بیننده مشخصی را به سمت سایت مورد نظر بفرستند.

مثلا سایت بسیار معروف پرداخت به ازای کلیک Buxout به ازای فرستادن 500 نفر بازدید کننده 9.75 دلار دریافت می کند!

اما سئوالی که در اینجا مطرح می شود، این است که سایت پرداخت به ازای کلیک، 500 نفر بازدید کننده را چگونه به سمت سایتهای درخواست داده تبلیغات هدایت می کند?

بدین صورت که افرادی را مثل من و شما به عنوان عضو رایگان می پذیرد، و در روز لینکهای تبلیغاتی این سایتها را برای اعضا می فرستد و اعضا باید روی این لینکهای تبلیغاتی کلیک کرده و وارد سایت مورد نظر شوند و مدت زمانی حدود 30 ثانیه، سایت مورد نظر را مشاهده کنند و سایت پرداخت به ازای کلیک بعد از 30 ثانیه مبلغی را به حساب کاربری شما که عضو سایت هستید اضافه می کند!

با توجه به گفته های بالا، این بین، هم من و شما که عضو این سایتها هستیم درآمد کسب می کنیم و هم سایت پرداخت به ازای کلیک و هم شخص یا شرکتی که درخواست تبلیغ را به سایتهای پرداخت به ازای کلیک PTC داده است!


اما سئوال دیگری که برای کاربران به وجود  می آید این است که پول این سایتها را چگونه می توان دریافت کرد؟

همه این سایتها یک حداقل پرداختی  (مثلا 2 دلار) دارند که اگر حساب شما در سایتها به این حداقل پرداخت رسیده باشد می توانید درخواست واریز پول را بدهید و این سایتها پول را به حسابهای اینترنتی (مثل آلرت پی، لیبرتی ریزرو،آلتر گولد،ایگولد،وب مانی،پی پال) شما واریز می کنند.

سایتهایی که در این وبلاگ معرفی میشوند نیاز به حساب اینترنتی آلرت پی دارند.

 

اما سئوال دیگر طریقه تبدیل حساب آلرت پی به ریال است؟

افرادی در ایران هستند که در ازای دریافت مبلغی حسابهاب اینترنتی (مثل آلرت پی) شما را به ریال تبدیل کرده و به حسابهای بانکی عضو شتاب (مثل سامان،سپهر،سیبا،جام،مهر و ...) شما در ایران واریز می کنند.

ـ یکی از این افراد آقای بحرینی به شماره همراه 09173757292 و آدرس سایت

http://www.asia-exchanger.com می باشد.

ـ فرد دیگر آقای سریر به شماره همراه ۰۹۳۶۷۵۹۹۰۹۲ می باشد و آدرس سایتhttp://www.alertpay.netو وبلاگ http://www.drsrs21.blogfa.com می باشد.

نحوه کار بدین صورت است که شما پول خود را در آلرت پی از طریق گزینه send money به آلرت پی آقای بحرینی انتقال می دهید و آقای بحرینی در چند لحظه بعد مبلغ را به حساب شما در ایران واریز می کند.

آشنائی با برخی از واژه های متداول و پرکاربرد در سایتهای پرداخت به ازای کلیک PTC:

عضو استاندارد Standard Membership : عضویت و کسب درآمد در تمامی این سایتها که در این وبلاگ معرفی می شوند، رایگان می باشد. به چنین عضویتی، عضو استاندارد گفته می شود.

عضو ارتقا یافته Premium Membershipدر تمامی این سایتها می توانید با پرداخت مبلغی و برای مدت معینی، نوع عضویت خود را از حالت استاندارد به حالت ارتقا یافته تغییر وضعیت دهید!

 مثلا در سایت معروف buxout با پراخت 85 دلار به مدت یک سال عضو ارتقا یافته شوید.

ارتقای عضویت مزایای زیادی دارد، از جمله:

ارزش هر کلیک افزایش می یابد و در بعضی سایتها به دو برابر می رسد.

ارزش هر کلیک زیرمجموعه ها هم افزایش می یابد

در روز تعداد کلیکهای بیشتری برای شما در نظر گرفته می شود و گاهی اوقات به سه برابر هم می رسد.

مدت پرداخت برای اعضای ارتقا یافته بسیار کوتاهتر است، مثلا در سایت بسیار معروف osobux مدت پرداخت برای اعضای استاندارد حداکثر 10 روز کاری و برای اعضای ارتقا یافته حداکثر 24 ساعت می باشد.

و ....

Referrals اعضاء یا زیرمجموعه: این سایتها به صورت هرمی کار نمی کنند و برای اینکه اعضای خود را افزایش دهند و درآمد بیشتری کسب نمایند یک سطح عضویت در نظر می گیرند و یک لینک عضویت مخصوص، برای من و شما که عضو این سایتها می شویم در نظر می گیرند، و ما باید این لینک عضویت را در اینترنت توسط ساختن وبلاگ و سایت و چت و ایمیل و دیگر راههای تبلیغاتی پخش کنیم و کسانی که توسط لینک عضویت ما عضو این سایتها شوند به عنوان Referral یا زیرمجموعه ما در نظر گرفته می شوند! و این اعضائ علاوه بر اینکه برای خود شروع به کسب درآمد می کنند برای ما هم درآمد زا هستند و معمولا 50 تا 100 درصد درآمد این اعضاء به حساب ما هم واریز می شود.

Buy Referralsدر بعضی از این سایتها می توانید توسط این گزینه زیرمجموعه فعال و دائمی بخرید.

Rent Referralsدر بعضی از این سایتها می توانید توسط این گزینه زیرمجموعه فعال به مدت یک ماهیانه اجاره کنید.

یک پیشنهاد مهم: دوستان عزیز همانطور که متوجه شدید هر چقدر Referral بیشتری داشته باشید، درآمد شما در این سایتها بیشتر خواهد بود، پس سعی کنید حداقل یک سایت یا وبلاگ به زبان انگلیسی و یک سایت یا وبلاگ به زبان فارسی طراحی کنید و لینکهای عضویت خود را در این سایتها قرار دهید، تا referral بیشتری بگیرید و به امید خدا درآمد خوبی هم کسب کنید.

پشنهاد می کنم مطالب همین وبلاگ را کپی کنید و فقط به جای لینکهای عضویت من، لینکهای عضویت خود را قرار دهید تا کسانی که ثبت نام می کنند به عنوان Referral شما در نظر گرفته شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد